سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى نهفته در زیر زبان خویش است . [نهج البلاغه]
ساز عشق
  • کل بازدیدها: 4291 بازدید

  • بازدید امروز: 2 بازدید

  • بازدید دیروز: 1 بازدید
  • گریه کردم

  • دو دوست ( 88/3/25 ساعت 12:46 ع )

    گریه کردم گریه کردم اما اشکامو ندیدی

    میونه این همه عاشق تو فقط از من بریدی

    به تو التماس کردم التماسمو ندیدی

    وقتی محتاج تو بودم تو بدادم نرسیدی

    اما من ترانه سازم تا ابد غرق نیازم

    بهترین ترانه هامو من به عشق تو میسازم

    *‏‏  *  *  *  *  *  *  *  *

    تو نفهمیدی که چشمات چشم به راه کی نشستن

    تو نفهمیدی دستات اجر دستامو شکستن

    توی نامه هات نوشتی عاشقی یه جور سرابه

    تو نوشتی تا بفهمم عشق ما نقش برابه

    اما من ترانه سازم تا ابد غرق نیازم

    بهترین ترانه هامو من به عشق تو میسازم

     

                                                                             شعر(خواننده):امیر شهرام 



    کلمات کلیدی :
    نظرات دیگران ( )
    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نامه ی عشق
    من هرکجا باشم برایت شعر می خوانم
    دوروغکی عاشق نشو
    باورم نمیشه
    گریه کردم
    به عشق تو

    =============================================================