سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سودمندترینِ گنج ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
ساز عشق
  • کل بازدیدها: 4300 بازدید

  • بازدید امروز: 0 بازدید

  • بازدید دیروز: 11 بازدید
  • من هرکجا باشم برایت شعر می خوانم

  • دو دوست ( 88/4/3 ساعت 7:53 ع )


    بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com



    این روزها حس می کنم قدری پریشانی
    از اینکه محبوب منی شاید پشیمانی
    گاهی بدم این را خوب می دانم
    اما تو خوبی و همیشه خوب می مانی
    باید بگویم دوستت دارم ولی شاید
    لازم به گفتن نیست میدانم که می دانی
    اما نه باید گفت دوستت دارم
    خوبی دل انگیزی قشنگی نوربارانی
    من تا ابد مشتاق چشمان تو می مانم
    آیا تو هم مشتاق این دل خسته می مانی؟
    دارم به چشمانت می اندیشم ای دل بهانه جو
    انگار داری با دو چشمت شعر می خوانی
    من هرکجا باشم برایت شعر می خوانم

    بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

    بهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.ir     بهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.irبهاربیست                   www.bahar20.sub.ir



    کلمات کلیدی :
    نظرات دیگران ( )
    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نامه ی عشق
    من هرکجا باشم برایت شعر می خوانم
    دوروغکی عاشق نشو
    باورم نمیشه
    گریه کردم
    به عشق تو

    =============================================================