سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خدا را دوست بدارد، خدا دوستش بدارد و هرکس خدا دوستش بدارد، از ایمنان خواهد بود . [.امام صادق علیه السلام]
ساز عشق
  • کل بازدیدها: 4296 بازدید

  • بازدید امروز: 7 بازدید

  • بازدید دیروز: 1 بازدید
  • باورم نمیشه

  • دو دوست ( 88/3/25 ساعت 9:9 ع )

    من که باورم نمیشه...........

    من که باورم نمیشه

    تو نباشی

    عشق نباشه

    گل نباشه

    بشت بنجره نباشی

    دلم از

    دلت جدا شه

    من که باورم نمیشه

    تو نمونی

    تو نباشی

    من نباشم

    مگه میشه

    تو نمونی

    من نمیرم

    زنده باشم

    من که باورم نمیشه

    بردن اسم تو از یاد

    اخه حس عاشقی رو

    دستای تو یاد من داد

    زیر سایه تو بودن

    از گذشته تا همیشه

    منو جا نذار تو دردها

    اخه باورم نمیشه

    من که باورم نمیشه

    من که باورم نمیشه

    تو نباشی

    عشق نباشه...............



    کلمات کلیدی :
    نظرات دیگران ( )
    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نامه ی عشق
    من هرکجا باشم برایت شعر می خوانم
    دوروغکی عاشق نشو
    باورم نمیشه
    گریه کردم
    به عشق تو

    =============================================================